me music me music me music

Melissa Horns nya singel "Lät du henne komma närmre"
ett liten försmak till albumet Säg ingenting om mig som kommer ut den 14 oktober som jag väntar i full spänning på
såg sedan detta
Turnéplan:

14-nov Piteå Acusticum

Om detta stämmer
då är jag där
vem är med mig
tre konserer på en månad det kallar jag lycka

Såg sedan att
La Roux kommer till Sverige i mars
ganska coolt

Hittade sedan soundtracken till new moon

TRACKLIST:

01. Death Cab for Cutie - Meet Me On the Equinox
02. Band of Skulls - Friends
03. Thom Yorke - Hearing Damage
04. Lykke Li - Possibility
05. The Killers - A White Demon Love Song
06. Anya Marina - Satellite Heart
07. Muse - I Belong To You (New Moon Remix)
08. Bon Iver & St. Vincent - Roslyn
09. Black Rebel Motorcycle Club - Done All Wrong
10. Hurricane Bells - Monsters
11. Sea Wolf - The Violet Hour
12. OK Go - Shooting the Moon
13. Grizzly Bear - Slow Life
14. Editors - No Sound But the Wind
15. Alexandre Desplat - New Moon (The Meadow)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja fast å andra sidan är det inte så dyrt i jämförelse med andra liknande =) okejokej, men bestämm dig så fort som möjligt =) snart smäller det stumpan !!!!

2009-10-06 @ 23:08:47
URL: http://emala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0