Just that much thank you

HEJ HEJ HEJ !
jag tar mitt liv från början
onsdag
, for till make up store och blev sminkad till det dom kallade "deras lilla isdrottning" på med vita fjäder ögonfransar, massa vitt och massa glitter (som jag fortfarande inte fått bort) och sen for vi till salongen där jag fick frillan gjort, på med kläderna snabb käka och sen drog vi till ck. där vi fick ställa oss utanför affären där våra kläder kom från (jag hade fanny) och stå där och dela ut blad om klipphörnan och prata om våra kläder osv.
gick bra och ganska fort =) No big deal. (BILDER KOMMER SEN)
Sen vare över, dom drog av fransarna och typ alla mina kändes det som.
FICK JACKAN AV PAPPA =D woho. vill ni se?
for hem och grinade bort massa smink till grace and anatomy
somnade

vaknade
for till skolan och åt tex mex =D och hade en lektion
drog till stan och köpte paljetter och ett par vantar
linda hjälpte lite och jag klarade fas B =D
hade teori... lite kul när det är tio minuter kvar och olivia kvider till " jag börjar fan flänna " Varför frågar jag? "JAG VILL HEM" . så nu förstår ni hur kul det är?!
far hem och äter
får min tröja som jag beställt och den var suuuuuppppppper fin =D love it !
sen kommer linda josse frida och emma och ser idol här =D pratar lite 18 år osv (PÅ ONSDAG; SHIIIIT)
Så nu har dom farit och jag ska börja plugga (efter farmville då)

Annars lite roliga grejer
jag och emma träffar en tant när vi sminkat oss som säger "SNYGGA BRUDAR" vi skrattar till och då kastar hon sig mot mig och säger "men jag är inte lesbisk...." haha amen tack för infot.

eller varför inte tanten som trodde jag sminkade mig (som dom gjort på make up store) i vanliga fall och stod och predikade om att det inte var ett dugg fint. dock ändrade hon sig till super ballt när hon förstod hur läget var.

Eller som i dag. jag madde och linda pratar på bussen om vad vi ska hitta på i helgen (jag vill festa som ni vet, men blir inget) och då säger killen framför mig "ni kan ju gå ut... det tycker jag då att ni ska göra" (ohhh big shocker där) vi skrattar lite ansträngt och säger ja kanske det. sen tar han linda på ryggen, säger till madde hoppas vi ses ute och försvinner. till och med pundarna påminner mig om hur kul det är och festa, tack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0