Just so you know

gårdagen var super lyckad!
började hos evelina med anna, anna, linda, isak, fredde och sen kom även angelica mari viktor mfl!
sen drog vi in på nocks och träffade jenny och hörde stolen deers som var king. efter ett tag drog vi till olles där vi minglade runt med massa trevligt folk =D
när klockan blev mycket drog vi till max och sedan till benny för lite sång och öl.

I morshe när jag vakna mådde jag som en kung. inte så konstigt eftersom jag fortfarande typ va full (A)
Men nu mår jag skit.
For till moster emma som var så snäll och gjorde smoothie och mackor och sen körde hon mig till bussen.

Planerna för i kväll är partyweeeee day 2 .
får se vars, med vem osv men det är små problem !

Ps.
jag älskar att slamsa som en treåring
och rosapantern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0