Just me talking

Kan det bli kallare än såhär ? ska det bli kallare än det här?
isåfall vill inte jag vara med. isåfall går jag i ide.
eller så flyttar jag till bahamas. någon som vill me?!

vi håller på med photo shop på foto a. sen resen av dagen har bara varit meningslös. hade min nya tröjja som är super skön. gjorde veg mat till middag som var super go. fotade lite med teresa i kylan och förfrös mina fötter. En sån där människa som alltid vill ge en massage, fot massage, hand massage eller alltid klia en på ryggen? en sån vill jag ha.

Snart ska jag flänna till grace som vanligt. flänna= gråta som visst bara skell använader ? its true. inte luleå eller umeå kan det, och absolut inte stockholmare. onödig information men jag menar, jag kan inte hjälpa att vi använder så fina ord?!?!?! det tackar jag er för.

Nej nog med strunt , see ya =D


Kommentarer
Postat av: EMILIA

Jag som född och uppvuxen i Umeå kan medela att man säger gråta i Umeå. PÖSS

2009-10-14 @ 20:34:43
URL: http://maee.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaa vi göre !! yes de blir kung =D är du inte sugen på nyår du med? =)

2009-10-14 @ 20:58:58
URL: http://emala.devote.se
Postat av: Anonym

jamen ja tänkte ifall du eller nåra hade snackat om att fara? :D vi är typ redan full stuga så. jag veeeet, de kommer blir grymt, det ska jag göra !! =) det skulle jag gärna gjort ifall jag varit hemma =) ha så jävla kul där ;)

2009-10-14 @ 23:15:54
URL: http://emala.devote.se
Postat av: emilia

menar flänna

2009-10-14 @ 23:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0