It was just a dream, back to reality

Godmorgon. hade världens finaste dröm vilket visade sig vara en mardrömm. slutade även med att jag drömmde att jag blev jagad av en snabb igelkott som ville äta upp mina tår. och jävlar vad han var snabb!
Gårdagen vart det bicke med teresa. sen till elina och slutligen hem där alla tjejer kom =D riktigt kul med allsång (10 olika sorters kanon) the dark night massa ätande och taggning inför nästa helg!
Idag måste jag , skirva logg grej, träna inför morgondagens redovisning (plus amanda, kom i håg historian till fredag och idrotts skiten) övningsköra, se alla program på tv och igentligen göra fas c (får se hur det blir med den)

Har jag annars visat mitt fadderbarn?
Munaja Keyare, 9 år från etiopien.
sin

Kommentarer
Postat av: a

Jaaa hemavan i vinter !! vi måste bara bestämma vecka=)

2009-10-04 @ 14:00:57
URL: http://maee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0