Im a big girl now... soon !

jag har så himla mycket. jag sliter snart av mig håret.
Körkort, teori, idrottsuppgift, historie prov, redovisningar, födelsedagsfirande osv.
man kan ju inte helelr missa ensam mamma söker, top modell, hollywood fruar, desperat h, greyse.
för att inte säga de närmaste dagarna
i morgon blir det kalas för släkten plus linda då som praktiskt taget tillhör min familj
på torsdag blire baka bröd och sälja för fadderbarnet sen på kvällen dra till ludgren och fixa skivor. fredag kommer jag villa sova tidigt för på lördag ska jag upp tidigt och bli sminkad. ja phuuuwww blir stressad bara av att skriva ner det.

jag får lite ångest. äter maten med sked, dampar på och försöker vara liten så länge jag kan. samtidigt som jag taggar till tusen för att bli 18 så känns det ändå skrämmande. jag ? 18 ? jag är ju bara ett barn. nu ska jag kunna ta hand om mig själv och ta ansvar för mitt eget liv. jag blir fri nu, men som jag lärt mig förut så ibland kan det även kännas bra att vara bunden.
men, jag vet att nu kommer krogen, körkort och jag har fortfarande kvar min familj och mina underbara vänner. så 18 kommer bli toppen, nu är det för tusan min tur !


Kommentarer
Postat av: Anonym

599, ordinarie pris alltså. om ingen köper dom så tänkte jag dra till umeå & lämna tillbaks dom så därför tänkte jag sälja dom för samma pris =)

2009-10-06 @ 18:56:55
URL: http://emala.devote.se
Postat av: Anonym

jo de e de jag har =) men du vill ha dom eller ?

2009-10-06 @ 19:53:50
URL: http://emala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0