I see london, I see samstown !

om c 9 timmar far jag
TILL LONDON
till staden med härliga språket, de röda bussarna, de röda telefonstånden, till världen bästa shopping osv. jag kan go on forever. men jag vet att jag kommer älska vara där och jag kan inte vänta tills att komma dit !

Jag kommer hem på tisdag kväll
hoppas det blir bilutflykt på onsdag ? snälla tjejor vänta på mig :]
sen taggar vi upp redan till station på fredag !!
och jag kommer sakna er!
jag ska fylla på mobilen med massa pengar så smsa och säg hur ni har det. fyll mig med information =)
tills dess, hare bra sverige. ha det bäst i london !


Kommentarer
Postat av: Anonym

dels för jag inte har råd och sen äre lite andra grejer=) men ja hoppas jag får chansen nån annan gång(A)

2009-10-22 @ 21:51:30
URL: http://partykatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0