happy birthday

18 år !

Börjar med att 1 min över 12 skickar linda ett sms : GRATTTITIIIIIISS !
jag somnar om. vaknar klockan 7 av att jag får paket på sängen och sång . make up store pressentkort och vantar.
Somnar om. vaknar var tionde minut att jag får grattulationer via sms !
vaknar åker med farfar till stan (där jag får min första 18 års lektion, i fall jag möter min värsta fiende på e4 och det är dåligt väder så ska jag köra om och slinka in rakt framför dens bil och riktigt slika kofoten så den får all slask över sig, snällt) och äter lunch på tatung med mamma och linda =D
åker till skolan och blir sjungen för grattad osv :) snygg sång spsk3
far hem med linda
släkten kommer på tacos , tre pajs efterätt och massa prat med barn foton osv.
Slut pengar på mobilen efter alla tack sms och facebook är översprängt.

Paketen öppnas.
får pengar, små vuxen grejer OCH
.
.
.
EN LONDON RESA MED MAMMA MORMOR TERESA OCH MOSTER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag hoppade och skrek och sprang och hoppade upp på emma mormor och mamma
VI FAR DEN 23 OKTOBER !!!!!!!!!!!! om två veckor för tusan
har aldrig fått ett sånt stort glädjerus i mitt liv !!

NEJ DETTA ÄR DEN BÄSTA FÖDELSEDAGEN HITTILLS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså "gubbarna" ska ju me oxå, alltså Rick å morfar. Det här blir en riktig familjeresa...

2009-10-07 @ 22:38:29
Postat av: moa

verkar som en super dag ;)

jag längtar ihjäl mig efter min!

2009-10-07 @ 22:38:35
URL: http://holmstrommoa.blogg.se/
Postat av: mor-mor

Mor-far och Din pappa ska också få följa med som trevligt resesällskap på Din och Emmas Resa. Det glömde vi nog säga!!

2009-10-08 @ 09:05:56
Postat av: Maria

Så roligt med London!



Boråsbloggarna

http://www.borasbloggarna.se

2009-10-08 @ 10:41:21
URL: http://www.borasbloggarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0