Take it with a little bit of

Jag är på trött/dåligt humör. så jag gör en lista på nått som gör mig förbannad.
i dag blire kläder- kläder som får mitt skinn att krypa. enligt mig.

Tjejer & killar. lägg ner gråa mjukisbraller?! den ända som kan pull it of är lucas i första säsongen av oth- ingen annan ! ha inte röda, vita eller sånt heller. svarta herliga is the thing !
OCH JUST JA, gråleggings är typ det fulaste som finns

Tjejer. lägg ner bad hair day mössan. den är uttjatat-kopia på svea och hur snyggt äre när man är super fixad i håret under en bad hair day mössa? snälla säg.

Killar. Lägg ner jeans som är pösiga längst ner i benen som ni stoppar in i byxorna. ni har det så jävla lätt att se sexiga ut. dra bara på er ett par svarta stuprör och en liten slapp tunn urtvättad tshirt med en myskofta nu när det är vinter. det är inte svårare än så ! måste bara lägga till, spara ut håret till öronen, ha det lite ruffsigt lockigt och dra det lite till vänster eller höger. då kommer ni med i spsk3s dreamboydraft

Tjejer & killar. lägg ner schalar (?) som är tunna och når typ ett runt halsen (man vill ju inte hängas av misstag) dra på med en halsduk som är stor mysig i stället.

Killar. lägg ner typ dc skor och följande modeller. tycker faktiskt att bara fred perry, lacost och sånt har gått ut. dra på er (snyggast) ett par converse. svarta hederliga snygga. annars finns det ju kängor, tygskor (i rätt modell) och skinnskor (i rätt modell).

Och till sist, lägg ner att följa mode från kissie ! (GÅR HÄLST UT TILL MADDE OCH ROSANNA SOM TYP BARA SKRIVER OM DERAS IDOL KISSIE)
Och just ja en till till sist, ha inte lugg för då ser man ut som en hora och får smeknamnet lugghora ;) ;) ;) hahahhahahahahahahhaha !



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men snälla, Låt folk ha på sig det dom vill, tycker dom det är snyggt så okej, Men det där med ute och inne? det är ju bara din åsikt,

Ta på dig det du känner dig bekväm i och inte vad folk tycker du ska ta på dig?

2009-10-20 @ 20:33:57
Postat av: Emmaa

haha , du är en tööööönt ;)

förövrigt så åker du till london på fredag!

tänkte bara om du ville ha en påminnelse :D :D :D

2009-10-21 @ 23:11:35
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/
Postat av: Amanda

ja exact anonym. MIN ÅSIKT. just därför får jag säga vad jag tycker är snyggt och inte ! Och jag har på med det jag tycker är snyggt och det jag tycker är bekvämt, ser det ut som jag lyssnat på någon annan än mig själv i det där inlägget eller ? för det kommer bara från mig. och i fall du har nå problem med det, jamen säg det då? i ditt eget namn.

2009-10-22 @ 12:51:28
URL: http://amandalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0