Come on, please!

Sovmorgon, en lektion där vi diskuterar "typ stress?", mat med linda på dallas och sedan dra hem med 1 bussen. vad går vi? kindergarden och jag klagar då fan inte.
Sen drog vi till linda bakade muffins till fadderbarnet (nej vi ska inte skicka dom tards, utan sälja och få pengar) och sedan pluggade vi lite.
nu har jag sett oth, hemmafruar och snart äre inlåst. måsste plugga fas F, ja jag vet jörgen men det kommer!

I DAG HAR VI KÖPT BILJETTERNA TILL HORN, JAG ÄR FÖR TUSAN LYCKLIG. yes !

En fråga bara, vilka ska till nocks i helgen ? vilken dag?
vilka av mina kompisar sviker när jag fyllt 18 och vilka följer med?
jag vill ut, har typ väntat på detta sen jag föddes och nu börjar typ mina kompisar bli less:(
Kom igen, lugn helg är inte våran stil !! och jag säger då det, måste jag dra på valpögonen gör jag det (linda dom existerar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0