All over now

Halken gick som väntat.
jag somnade framför ratten och körde in i tornet. GODKÄND no big deal !

Nej men helt seriöst (kan jag vara det?)
Det gick bra trotts att det var så sjukt halkigt på HELA banan så var lite svårt att få sig i väg efter man stannat. dock så gick det inte så bra på sväng utan abs bromsar när jag bara snurrade typ tre varv men var bara skrika JAAAIIHO och köra vidare.
en annan kul som var råå kul var att prova vålta med bilen och sedan ta sig ut. synd att man blottade sig för hela världen dock.

Kom annars hem kring 2 såg oth och sen somnade jag. är så sjukt slut!
men jobbig liv jag har igentligen? börjar 12 i morrn, ledig torsdag och london fredag. alltså gått typ två dagar denna vecka! Life is fucking good. kommer bli goodare när jag klarat repetitonsfasen, like that gonna happend ! BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0