You can do it !

- ska vi plugga kväll?
- nej jag ska borsta tänderna
- borsta tänderna?
- ja men köpa en häst då om det låter bättre
Bert är en gud.

Dagen har varit olidlig. bara roligt att prata om lindas dubbelmacka, annars no kidding.
börjar även vara rädd för att vistas där ( you girls know why ) så vi får se om jag hoppar av skolan typ nu?
nu har jag ätit haricoverts (?)
i kväll blir det plugga

En grej sen helgen var...
Att när jag och linda skulle beställa mat på max I PITE
så frågar killen som jobbar där
- är ni systrar ?
ALLTSÅ DET SPÅRAR
vi får höra det varje gång vi festar och nu av randoms i pite
nej bevare mig väl. vi är inte SYSTRAR, tvillingar eller va ni nu säger. vi är inte ens lika!


Kommentarer
Postat av: Lindis

nej för du är ful och jag är snygg

2009-11-16 @ 18:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0