We rock

Tjena alla!
haha gårkvällen
så här vare
kom hem halv 2.... efter ha klättrat klättervägg som var typ det hämskaste jag gjort ever !
bestämmde mig, efter att linda och co svikit utgång i skell, att följa lea stina och emma till umeå och festa!
gjorde mig klar på typ två timmar, mat osv. for till bussen och mötte upp tjejerna!
kom till ume, gick och mötte adam morgan och jonas och drog till någon förfest hos en kille jag inte minns namnet på (A). förfestade, gick ut på gammla Xstrem (minns inte vad det heter nu) SÅG ROBIN BENGTSSON, dansade, fick rosa panter och armband hehe. efter det for jag lea viktor och jonas till frasses och efter att jag somnat i någon random umeå brud 18 sommrars knä gick vi till viktor. sov där typ två timmar och sen åkte jag och lea buss hem =) hade väldigt kul faktiskt, impuls fester är alltid sjukt kul =D

När jag då kommer hem är det full fläkt. vi ska nämligen ha överraskningsfest för moster i dag =) så ska bara göra lite grejjer sen drar jag och äter smörgårdstårta och sen blire bad i badhuset !
sen klockan sju kommer linda hit, får lite fläskfile rester och sen blire hitta på nått med henne !
ha en bra dag :)

Jo just ja, förfestade även med denna kille i går. han i brillor!
känner ni igen han? han har varit med i idol, ska vara med i melodifestivalen och är en riktigt skön kille :)


Kommentarer
Postat av: Madzor

Haha låter som ni hade riktigt ball :D arvin berättade att du hade ringt mitt i natten, då hade jag bara tittat på mobilen och grymtat lite sen somnat om haha, tror jag är rätt sliten fortfarande ^^ King att ni hade ball iaf, nästa helg kör vi igen ;)

2009-11-22 @ 11:31:31
URL: http://niarbaraavundsjuka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0