Take a fast car

Lars winnebäck var sjukt bra =D järnvägsspår, om du lämnar mig nu och hugger i sten va mina favoriter!
sen drog vi hem. vi lämnade mormor och sen vare bara jag och teresa på vägen =) mys ! men vi kom typ hem halv 1.,.. 1 !
så jag tog nu en liten längre sovmorgon hehe !
Snart blire skola, sen jobb hos farmor och sen skynda sig hem och göra sig ordning för fest =D=D station i kväll!

Annars vare kul och gå in på facebook när man fått så många grattulationer =D tack allihopa !!
och tack jörgen !! och aha !!
(haha tacktalet...)

Oj just ja,

har två frågor:
1:har teresa löshår? kan du berätta om det?
2:vad har hon köpt hennes halsduk?, den svarta, :)

1. Ja det har hon =) vad kan jag säga, jag tycker inte hon behöver det för  hon har så tjockt och fint hår ändå ! hon köpte det på thaimahall i stockholm.
2. hmmmm.. teresa har ingen svart halsduk så nu måste den tjuven tagit mina (som vanligt) så isåfall är det en stor fet svart från zara, de andra är från gina tro ja =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0