Not for me, something for me !

prov rättskunskap denna morgon.gick så dåligt det kan gå!
efter det subway med linda. lite tröst på såren!
hem, se topmodell finalen (rätt tjej kom tvåa), sova två timmar
och sen dess.... datatata gjort det roligaste i världen: körkorts teori !
I kväll blire i alla fall dra till stan och vara med linda frida och emma =)

En sak som jag måste nämna (för att framstå lite knäppare än jag redan är)
är att denna pöjk från paradise hotell, ja så tragisk är jag jag ser det skämms typ, ÄR SMOCKEN.
han är ingen "Amanda kille" över huvudtaget men det är nått ! söt, charmig och 19 år !!
bäddat och klart. kanske fel utryck ? snart säger jag väll "lägg över ett lakan på mig så kör vi doggystyle" för ni som ser det, tragisk tjej (en av andledningarna jag skämms att jag ser det).


Kommentarer
Postat av: thereesejooo

de är luuungt, ´jag har också fastnat för paradies .. pinsamt jaa (A) "tänk på något äckligt" HAHA!

2009-11-17 @ 22:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0