Lets put it this way

Kan väl säga såhär-
jag saknar att rida så in i tusan. när jag red rosannas fin snälla häst i typ världens skönaste sadel i världens skönaste gallopp smälte mitt hjärta och ville bara rida över tusan ängar.
dock så skulle linda rida också för hon TJATADE SÅ MYCKET...
hon blev ledd av mig två varv på banan
jag släppte taget och hon red ett halv själv innan hon börja flänna och skrek: TA I HAN!
rorro tog då fram spöet...

vart dock ingen träning på 360 så har gått ut en lång prommis nu i stället.
I morgon äre lite sovmorgon sen Mission inposseble på gympan, dra fram klorna tjejer ;)
sen resten av helgen då ? fest ? mys ? vad händer gott folk ? =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0