lets go wild one

Linda skriver till mig: hej nu kan du inte klaga på att jag inte skriver till dig på chatten.
diabetiker

Rosanna skriver till linda: Låt diabetikern va. hon är faktiskt låg, ge henne lite mosad banan i stället för att reta henne

Linda Selin
Linda Selin
0706507625 eftersom att du inte ens vet när jag fyller år.
tis kl. 17:36 · Ta bort
Amanda Lundmark
Amanda Lundmark
Ta bort kommentar. jag vill inte ha ditt nr och jag vill INTE veta när du fyller år ! capish?!
tis kl. 17:52 · Ta bort
Linda Selin
Linda Selin
ta bort den själv och gå och ta en spruta.
för ungefär en minut sedan · Ta bort


Alltid lika härligt med lite diabetes skämt här på eftermiddagen =)
bli bjuden på miniskrov av linda på dallas gjorde min dag. visst vare en bjudning ? ;)
Vill någon simma med mig i kväll ? måste ta en pause från körkortet
annars helg i morgon =D och före de... klättring med gympan ;)


Kommentarer
Postat av: Lindis

det kan du fet glömma. jag är lika pank som du

2009-11-19 @ 21:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0