I might feel good about it. chocker there

gårkvällen var FUCKING GRATE minst sagt.
började med förfest på robins kontor (?) med emme anna eve och mari.
blev lite sådär med drickat för mig, började må dåligt osv.
men sen gick vi ut på station där det var maaaaaasssorr av folk, super trevligt =)
dansade som dårar, skrattade åt dårar och hade bara jävligt kul.
när klockan närmade sig 1-2 drog vi med världens snyggaste taxi chaufför till arwid. jag sofia anna och arwid kollade lite musik, klipp osv och satt väl uppe på förfest till halv 5.
Sov typ en timme och drog hem kring halv 10.
efter det har jag mamma handlat lite mat för stockholm och packat lite.

Jaaa för tusan
om några timmar drar jag med natt tåget till STOCKHOLM =D
JAG ska köra till bastuträsk ;) heheh. sen har jag linda emma lu och rebecca en ligg kupe!
vi kommer dit i morgon, checkar in, går på stan, umgås och på måndag SER VI PARAMORE =D=D
Kommer hem på onsdag morgon och då ska vi alltså till skolan ? ja vi får se om den saken..

Annars får ni ha så bra här hemma =D
kommer sakna er alla !
Puss puss

Balzac två helger sen =)






Kommentarer
Postat av: Stefan

Stavas GREAT.

2009-12-03 @ 19:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0