Happy fathersday

sitter och lyssnar på gammla håkan låtar. atombomb, jag har varit i alla städer, för en lång lång tid, jag är inte skyldig nån nått osv. vart så himla taggad sen jag skickat ett sms till linda "mina päron är äpplen och jag får ingen skjus" hon svarar " så när vill du att jag ska hämta dig? ;)" några minuter senare kom hon i sladdande fart med håkan på högsta volym.

Vi såg ALLT FÖR MIN SYSTER. som typ är världens vackraste/sorligaste film. grät lite i smyg för att inte störa linda. när jag ser film med teresa slutar det alltid med att hon skriker " MEN KÄFTEN, du flännar så JÄVLA högt"

I dag (är ju faktiskt söndag nu när klockan är över 12) blire fara och övningsköra i stan och sedan fara till morfar för att fira han och pappa på farsdag =) sen hoppar jag träffa rallykalle farfar också!
så till er gubbar, grattis! ni är männen i mitt liv ;) hehehhehe !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0