You come and go as you please

Tjena !
Matte n gick åt h, som väntat ! Sen god mat och glömt spruterna så jag vart super high, in till stan med linda, hem och sova några timmar och nu plugga pyttemycket. sen blire vattengympa med lindaalala !

kingeling anna nordahl klarade teorin i dag =D bara uppkörning kvar ! wohoo.
blir nog fira henne och elin på söndag också ? så vare sagt.

DET JAG LÄNTAR MED EFTER JUST NU (förutom utomlands om två veckor och en dag)
Är att jag från och med lördag ska bo hos fröken selin i en vecka :D
hennes föräldrar ska nämligen till kroatsien och då kände dom att linda behöver en barnvakt, och vem är mognast för jobbet om inte jag ? hehe. 
Nämen vi spenderar ju ändå skolan, våran fritid med varandra hela tiden och när vi inte gör det ringer vi 3 gånger per kväll. varöfr inte gifta sig och flytta i hop ändå ?! leva på hennes föräldrars bekostnad och sen kan hon SNART köra mig överallt. linda som toffel, låter bra ! hon är ju trotts allt duktig på diska bort efter mig. 

kramar från mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0