wild life

Haha heeej...
vilket äventyr jag har varit med om i kväll.
jag som tänkte ligga hemma och läsa en bok som jag ska prata om på torsdag och sen plugga lite matte?
och plötsligt står emma och jocke i mitt rumm och säger att vi ska dra någonstans. så vi far och hämtar upp jocke larsson i östanbäck sen drar vi till coop och köpte mjukglass. bad news spsk2 babies, mjukglassen har höjts till 7 kr ! :(
sen drog vi mot östanbäck och vidare mot furugrund. där gick vi in i skogen typ 2 km? följde en bäck och blev genomblöta i skorna... träffade kevin adam anton mfl som fiskade gädda ? ja dom hade fått en. sa hej och sen började vi gå tillbaka.. värt . blev ännu mer blöt. körde hem, träffade linda och ronja och nu är jag hemma. ska dusha , plugga lite matte (LITE) och sen se ballar av stål =D haha strålande.
sov gott allihopa. tjao !

Jag tar ut den största insattsen, Mitt hjärta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0