Wanting is a need which wants to defeat, Rejecting which is greed of another need

Hey boys and girls !
Guess what ? jo jag är på strålande humör. har nämligen inge plugg i kväll (för en gångs skull) så jag är helt fri i kväll =D
min kväll kommer spenderas med min älskade soffa och min älskade tv, kanske lite älsklings syster med ?
Ända skälet jag har för att stiga upp, om jag nu gör det, är att göra popcorn ;)
en annan sak som får mig glad är att det är bara tre veckor till utomlands =D dock lite avis på frida som tar en sista minuten på fredag för 3 tusen ... jag åker med i resväskan !
på tal om väska, klar på slöjden =D bara he på lite nitar och sen wooolaaa. får se om den används !
prov också i dag, geo ! gick väl sådär ? svara på alla så vi får väll se .

Annars hoppas jag att jag ska få tillbaka min mobil snart ?
pappa ringde just och sa att han lackat ut på phone house och skrikigt att han skulle begrava dom levande...
inte riktigt men han sa att han sakt till dom att han var lite sur på dom. dom förstod och chefen ska ringa i morrn !

Annars nr 2 så har jag fått hem en mocka jacka ! Så nu kan det sluta regna så jag får använda den ? tack !
Men ni alla som har massa plugg eller massa saker att göra ni vet var jag är ;) puss på er !

Kommentarer
Postat av: Madde=)

Hoppas du fick en bra kväll i lugnet ;)

2009-05-06 @ 19:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0