Walking on sunshine!

Hejsan gott folk =D
Min dag har börjat dåligt och slutat alldels super =D
Började med att jag försov mig , två gånger? Skola med en dålig redovisning på svenskan. gått över på skolan och sen typ springa in till stan så jag fick en blåsa på foten, bråka med mamma över kläder jag ska få, gå och fika med tjejerna på waynes, glass med linda och sen få kläderna av pappa =D hehe...
vi gick in på the phone house (pappa var PIST) och fick förklaringen att jag måste ha tryckt in kabeln till laddarn för hårt in i mobilen så därför får vi det inte på garantin (inte visste jag att jag var så stark) hur fan ska det ens vara möjligt ? nu blire peja 1500 och få en ny mobil . värt ? neeej.. blir helt förbannad bara.

SEN DÅ, när dagen blev kanon. vad vare som hände ?
JOO jag pappa och mamma for på expert och köpte en.... SYSTEMKAMERA =D
och inte nog med det, utan man fick med en fotoskrivare plus att jag köpte en försäkrning på 4 år så då fick jag en väska gratis :) wohhooo ! jag köpte även ett minneskort hehe.
Vart lite dyrt men det får man ta :) så nu har jag fotat lite i kväll, hur kul som hälst =D !
(JAG ÄR PÅ STRÅLANDE HUMÖR)

Sen firade vi med mat från bike (nej mina kära tjejer, inte en felafel)
såg lite film med syster sen kom jocke och taggade mig för i morgon.
festa eller inte festa det är frågan?!

Aja !Här kommer dom första bilderna, hahah enjoy =D!!
två första sis och sen jag, studsmatta! inte visste jag att vi var så viga ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0