I want a love thats for real and without that, no deal

Snart har ännu en dag gått förbid !
vaknade och såg tre desperat housewives, så sjukt spännande. måste ju vara susan han gifte sig med ?
Sen drog jag hem, fick två kramar av mamma , pappa skrattade åt alla mina dåliga skämt och pratade bäbis språk till mig vilket innebär att dom saknar mig. linda derimot som låg här och skickade sms till mig hela tiden typ "när komemr du tillbaka" "kom hem då, jag är ensam" osv. jag känner mig lite värdefull i dag trotts allt. ligger en kexchocklad där nere också som skriker mitt namn, poppis ore what ?

Nu i kväll blire typ lindas soffa och robinsson?
tjejerna ska ju festa men linda har inge dricka plus att hon fick nackspärra i natt och hon har inte heller knäckt ryggen på rå länge så hon ligger mest och tjuter om hur ont hon har :S Känndes faktiskt surt pga att det är ju så sjukt kul att festa med våra flickor, förfesterna går inte få roligare ! men men.. Ha så kul i kväll brudar och festa åt oss =D

endå lite roliga fester framöver!!!
rhodos emelie ?:)
emilia 18
Burre 18
SKOLAVSLUTNING (jobb må-tors till 4 , fest hela natten? jobba fredag=pefekt)
Linda 18
Midsommar

den ändå frågan är, alko någon ?


I morgon flyttar jag hem, packar inför resan och städar hemma.
har en liten deal att man kan få lite pengar om man gör det lite dammfritt på sitt rum.
sen blire väl börja filosofi? nån smart jävel kan ju komma och hjälpa mig,.

Nu ska jag snart göra mat. Ha en bra väll ! puss

bara jag som tycker denna är bra?
älskar bakgrunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0