Marry me ?!

hallå :) !
dagen  har varit underbar, som en natt på slottet ;)
Började på emmas praou salong att hon gjorde min frisyr. blev en svinrygg som hon sedan mixtrade med och gjorde en super fin lugg. jag sminkade mig själv medans med lite ljusa färger bara.
sedan drog vi in till stan, köpte lite blommor på buketten som hon satte i håret. sedan for vi ned på victoria ateljen där hon hade hängt undan två klänningar. och den första jag provade passade perfekt =D otroligt fin vit klänning med lite bling och lite roser på osv. dock var ju allt där inne super fint. massa slöjjer skor halsband balklänninar jaaa, jag hade kunnat stanna hur länge som hälst ! när vi fått på mig klänningen hedde hon även på mig ett super fint halsband. sen fotade emma lite frisyr osv och sen vare klart. men OJ så fin man kännde sig . helt sjukt ! klänningen kostade 8600, ge mig ? vill gifta mig nu på en gång. Marry me någon ? ;D måste faktiskt ta och hitta den perfekta killen nu som kan ge mig ett sagobröllp ;) hehehehhehe.

Här kommer då lite bilder :)
Bilder från förra veckan kommer i morgon eller nått, är så sjukt många så orkar inte nu!
Sov morgon till halv 12 i morrn, en dag i skolan kvar sen bondgårdsbesök med Nk på onsdag sen... RHODOS =D
livet leker !







Kommentarer
Postat av: Emeli

mycket fint :) . hur lång tid tog det att göra ? :D

2009-05-26 @ 19:50:14
URL: http://emeligreen.blogg.se/
Postat av: e

hey gorgeous =)

2009-05-27 @ 12:22:47
URL: http://emala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0