finally understand

Godmorgon !
Sitter här och lyssnar på funkytown och har ja.. just vaknat !

Tänkte dra lite om gårdagen.
Började med att det anlände lite folk till lundmarks place. först emma som åt middag med mig och min kära familj. haha i bland går det inte låta bli och skratta alltså, pappa och mamma var helt på topp med sina skämt så jag nästan inte kunde äta. Sen kom linda och vi började fixa hennes hår lite. Jocke adam och sandra kom och senare burre robert krille alex odeh och även arvin och dennis kom förbid. Efter ett tag kom även frida och josse efter dom jobbat klart. vi var ute och dansade till king musiken som var inlagd på spotify, grillade korv och marshmellos med mariekex och så vidare. var riktigt trevligt =) efter det gick vi till wille, fast därifrån hade alla dragit så vi drog vidare mot majbrasan som hade brunnit ner så då drog vi ännu vidare till tina där det var lite party ! vi dansade och sjöng lite och sen drog vi även där ifrån. Emma och marcus for till wille jag adam jocke och frida drog till mig och dom andra hem.
vi möttes av mina päron och moster emma som skojjade på, kan säga att det vart otroligt mycket skratt!
Sen drog daddycool på ironmaiden på dvd så där satt vi sjöng fear of the dark, blood brothers run to the hills osv :) väldigt kul ! Adam och jocke for hem och vi andra fikade lite, eller jag frida och marcus som kommit tillbaka.
efter det vart det en resa uppåt med cyklarna full av besvikelse och kan väl inte säga att jag tycker det var värt det.
Somnade skafötters med marcus och frida med väldigt liten plats i min säng. vaknade 11 ? gick upp och åt somnade i gen 12 till typ halv 4 och jaa. thats the story !

är dock glad att jag inte drack i går. visst vart man sugen men hade ändå kul nykter !
och i slutändan tror jag bara det skulle blivigt dåligt pga gårdagens mindre roliga händelsen !
Men nästa helg kör vi i gen ;)
Saknade dock mina kära spsk2 brudar !

Här kommer lite pix.







Och du, du är hela min värld !
Jag älskar dig och vill aldrig och ska göra mitt yttersta för att just aldrig svika dig eller göra dig besviken !
Det ska vara du och jag förallid. okej ? du och jag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0