upp for anything that make me smile

Tjena folket !
I dag har jag haft skola som gått i snigelfart, goda bröd på skolan, gått upp på waynes och träffat emma burre linda ronja osv, åkt buss med kevin som taggat för i kväll kommit hem och sovit en timme städat lite sett one tree hill (L) och nu snart käka och dusha.
kvällen ser ut som party då at emmas place . blir nog nice med go folk ! grilla, kubb och sånt tro jag !
får dock tare lite lungtn för i morrn ska jag ju flytta hemifrån så ! jobb som barnvakt hela veckan och för det får jag massa krubb som jag ska lägga på mig till sommarn ! Yäääe.

Btw , i går fick jag veta att jags ka jobba examensveckan... lite små drygt eftersom sista veckan är roligast !
men slipper bli blöt plus att jag får cash och få göra det bästa jag vet, plantera ! dock får jag ledigt torsdag för att fara på examen och dricka på kvällen. kommer dock bli tungt dagen efter, men vad är det man inte klarar av ? ;)

Aja tagga kväll nu då med dessa dudes.
man kommer väll förhoppningsvis få höra "välkommen till mitt palats" i kväll.
Och jag hoppas även spsk2 ringer och sjunger lite för mig, eftersom jag inte fått höra nog i dag ;)





Kommentarer
Postat av: e

tack sugaar! du är inte dum du heller ;)

2009-05-15 @ 18:12:10
URL: http://emala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0