This wasent suppose to happen

Hejsan !
Skola i dag, nationella engelska höra gicksådär, och redovisning pedagogisk ledarskap som gick ganska bra :)
Var jätte kul att se allas redovisningar och leka lekar osv !
När jag kommer hem ser jag dock ingen hemma och klockan var ändå fem. teresa brukar komma hem kvart i 4 och pappa kvart över så vart lite fundersam men tänkte, dom har ju lärt sig att överleva farliga byske så var inte allt för orolig.
Ringer pappa efter ett tag, var är han då ? jo just på väg hem från stan efter ha varti och skjusat teresa till lasarettet.
Hon har nämligen ramlat med hennes moppe, den hon köpte av mig för typ tre dar sen?, och skrapat upp näsan, knät och armbågen och gjort illa sig i axeln :S så grymt sjukt !! får tacka att hon hade hjälm i alla fall.
den hämskaste grejjen är att vi pratade om det ig år, om vad som kan hända om man ramlar osv...
Tur att du är oskadd i alla fall lillasyster ! mindre kul att moppen är pajjad och min jacka som du hade på dig utan lov.
men men får väl säga att jag är glad för att de gick sönder och inte du.


  

Kommentarer
Postat av: Madde!

Haha shit! de var ingen nådig vurpa hon råkade ut för! Tur att de bara är ytliga skador iaf=)

2009-05-12 @ 18:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0