This song is not for you lovers

godkväll =D
är hur pigg som hälst även om jag vaknade 10 i morshe, gick upp, for hem och hämtade lite grejjer, köpte kött med linda och tände grillen! efter ett tag kom tjejerna, vi kämpade med grillen i typ en timme... åt hur god mat som hälst. kött pommes majs bröd osv ! sen vart det kladdkaka till efterätt och bonde söker fru + juno. efter det drog vi ut och spelade kubb, jag ronja och linda vs emma a frida och josse. vi vann en gång (fick ner noll,dom klara inte he ner kungen när de hett ner alla våra) och dom vann en gång. efter det fortsatte jag frida och josse att vara ute och tog massa snygga bilder ;) HAHHA . ska lägga in när jag kommer hem ! vi for sedan ut på en bilresa och gjorde byske lite osäkert. Nu ska jag och linda sova. ska ju nämligen upp tidigt i morgon.... UMEÅ =D=D shopping =D=D ! träffa emme eve och mari blire nog också =D hoppas elin och anna följer med !

Aja , ha det :) PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0