The dark of the alley, the breaking of day

Tjena  hårdingar =D
hur äre med er ? med mig äre super.
går kvällen spenderades med linda och emma. vi såg robinsson, lukke åke :( sen pratade vi och såg mello lite. han i norge var ju nåde charmig, balen tack ?.
i moshe vaknade jag av att linda typ hoppade i sängen. hade drömt jätte hämska drömmar också, typ att rosanna märkt att madde inte skrive nått blogg inlägg på hela helgen och att hon då ringt henne och då fått beskedet att hon hade svält i hjäl och blivigt begravd på fråstkåge e4 an så dit gick jag och mormor och jag grät hela vägen. SÅ om du ser detta madde, ät mycket !! ;) hahah bara sjukt.
för någon dag sen drömde jag att jag träffade kissie ? att vi vart jagade av fylle gubbar och att hon igentligen var världens ödmjuaste person...
I dag har i alla fall jag och linda legat ute i solen och bara stekt. inte för att jag fått nån färg men..
även hoppat lite stutsmatta hos najda.
våra planer för kvällen är att fara och köpa färg för typ 50 000 och måla om lindas hus ... SVART. en liten go överaskning tills hennes päron kommer hem.

föresten , har räknat ut att jag bara har 8 skoldagar kvar av tvåan. se på den ;D
och att jag far utomlands om en vecka på onsdag.


Aja , nu ska jag snart laga vår rullar åt jag och lindA =D
puss

Kommentarer
Postat av: Emmaa

haha snälla jag är så på att måla om lindas hus bara för att se hennes pärons reaktion!!'

gud så roligt hahaha helt seriöst ;)

2009-05-18 @ 00:01:25
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0