Sweden, I dont want to come home

Heej allihopa =D
har just etit en sovlaki till lunch och sitter nu i skuggan och vilar ett tag,
har legat nere vid havet hela dagen, 47 grader varmt ! aooouch..
har even badat i havet for andra gongen, log der och flot i en timme ungefer och hittade verldens vackraste stenar.
lite doligt ere ju dock att jag inte kan doppa huvudet, for so ont i orenen :S
annars er jag rod som en tomat men lite brun kanske.

vi har varit och etit middag i byarna omkring och det er super fint
i gor var vi och ot i en roof garden. med massa tred mitt i golvet med massa fina lampor i.
sen var vi och kollade lite pubbar, men blev en smirre och balkongen till slut istellet
haha lite kul att var man en far kommer det grekiska pojkar som kor bil (tror dom er lika coola som ner vi tex glider i big byske life med svennebanan ;) allts ganska ocoola) och visslar och skriker efter jag o terra YOU KNOW YOU WANT IT. svar Nej det vill vi inte. helst inte typ 30 origa gubbar ? kommer det fram nogon och frogar pappa om dom fpr kopa oss for kameler kommer jag storkna ( HAHA LINDA STORKNA)

Nu ska jag go och bada lite till och njuta i solen.
PUSS po alla fina venner, jag saknar er!!!
Men jag har ett nytt hem nu ;) HAHHA .


Kommentarer
Postat av: LINDIIS

För fan att det är ditt nya hem hörru ;)

2009-05-31 @ 14:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0