one of a kind

Godmorgon världen !
Gårdagen var rolig, började kring halv 9 hos emma lundgren med att fixa en grym party play list med goa gamla som daddy dj, who let the dogs out, spicegirls osv ;D mycket roligt !
Vi spelade kubb, gh och grillade ! mycket trevligt.
kom väl hem kring 2 och somnade på stutts. Vaknade av god lunch och sen såg jag babe HAHA . lite länge sen de !
Annars har jag bara slappat och så.

Ska börja packa alla grejjer nu (packa ner hela mitt liv typ) och städa upp lite.
sen blire ica och handla lite och sedan beger det av till byskebyn =D flyttar till fröken selin!
känns otroligt skönt att få komma bort från detta hus ett tag.
visst jag och linda kommer vara tilsammans 24/7 men jag trore kommer gå bra , om någon av oss har ett blåöga vet ni vad det beror på ;) .
kameran följer i alla fall med så blir nog lite fina bilder.
Här är några bilder de senaste dagarna :)






I kväll ska då emma andersson komma till byn och hänga med oss, blir super för känns som man inte träffat tösen på år :( så funderar på binda fast henne vid köksbordet och låta henne stanna där hela veckan.. får se hur vi gör ;)
blir i alla fall massa gott och robinsson lucas . Mumms !

Aja. Nu åker jag snart. kram till min familj ! Sakna mig inte för mycket. (jag kankse kommer hem någon dag, KANSKE)
Pussheej


Kommentarer
Postat av: e

hahaha, att bli fastknuten har alltid varit min stora dröm vetuväll! =) puss påre

2009-05-16 @ 16:39:07
URL: http://emala.devote.se
Postat av: Emmaa

Jag kommer förbi och hänger någon dag :D ska vi inta laga middag tillsammans, vi kan ju dra med oss någon fler flicka! ;)

2009-05-17 @ 12:13:28
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0