No stress, yes stress!

tjena :)
skola i dag . fick i gen hemtenta resultat- ingen matte så vi for och åt coop korv- geo och sen gå in till stan. hittade en mag tröjja och ett par svarta jeans som jag kanske får av min mammi :) mag tröjja till utomlands ! Skönt.
sen sy slöjd och göra klart väskan och sen hem. snabb käka nu plugga pytte lite och sen dra och simma med linda och kankse emma :) sen hemma och rå pluggish...

I morgon blire kanske köpa systemkamera :D yes det är sant. eftersom jag sålde min moppe och fick lite money så blire nog av.

Annars måste jag skynda mig nu.
avslutar väl med ord som
"prepear for glory"
"this is sparta"
"this will not be over quickly, You will not enjoy this, I am not your queen"
"the emordals, we put there name to the test"
haha gissa film ? ;)


Kommentarer
Postat av: Negg

Haha! Gissa stavfel

2009-05-13 @ 18:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0