keep doing it

Anna hämtade upp oss hos emma :) vi körde och lämnade av emma lu på froll3!
sen vart det hem till mig, hämta lite grejer och pappa bjöd in oss på middag i morgon, får se hur det blir.
sen drog vi till byn där vi gjorde dippade grönsaker, såg oth (RÅÅÅÅ BRA AVSNITT, helt sjukt) allt flyter och sedan bara snackade lite :) mys kväll!
nu har anna dragit hem och jag och linda ska snart sova.
I morgon skola, långdag och sen äre helg =D känns ju bara suveränt.
planen r då den att vi i alla fall ska grilla här på torsdag. brudar mat sol och kubb :)
sen får vi se vad resten av planeran blir ? bara hoppas på det bästa =D

julia om come on, give me some speed!:
vars ska du? =)

Nästa onsdag far jag till rodos (ö utanför grekland) med min familj. var ju en pressent till pappa när han fyllde 40. mormor och morfar ska också dit, och emelie från min klass :) blir nog en super bra vecka. får hoppas med sol så jag blir brun inför skolavslutningen :)


HAHHAHA rå kul att jag just hittade denna bild på lindas dator.
lindas kusin och min syster för typ 2 examar sen ? Hahah sött.
NU johnblund PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0