in the town you want to get out from

God eftermiddag bloggen!
Vaknade upp sjukt trött och gladare vart jag ju inte när jag såg att det regnade ute.
for till skolan och skrev nationella eng som gick skit, verkligen dåligt ! när vi sedan skulle ta bussen in till stan så var det sol som fick mig på bättre humör =D
vi drog in till nordanå och såg en föreläsning med Mattias klum som är känd fotograf och föreläser lite om miljön osv. och hur bra var det inte ? såå sjukt bra. han var super dukig på fota, på berätta, skämta osv . var inte tråkigt för en sekund och man vart faktiskt väldigt rörd och tankarna gick i gång. Citat som "Min mening är att jag gjort världen lite bättre när jag lämnar den, än när jag kom hit" och att djuren och allt som lider av det vi skapat kan inte lösa det här, det måste vi göra. jaa nä han gav verkligen en tankeställare. tänkte typ gå ut och krama ett träd nu... det är bara synd att det här tänker man nu på i kanske 1-2 dar sen går det över. man borde få höra på sånt här varje dag faktiskt :S


han själv !

Av denna bild hade han fått kommentaren av hans son "Det är ju en high five"
hahah ! det var sjukt intressant att få höra alla baksider av bilderna, hur han typ legat 5 meter från ett lejon, under vattnet osv.

Denna bild har han tagit i sverige vilket han pratade om att det finns så mycket vackert här som vi går miste om. som linda sa efter att hon tycker sverige är as fult men när man sen tänker på det är det ju inte riktigt så, eller?

Nu ska jag njuta av att det är helg.
Måste även lära mig promoe-svennebanan så jag kan äga emilia i morrn !
19 dagar kvar utomland också
från låten "trekant i grekland leka stekarn bakfull redan fredag"
måste hålla upp till dom kraven kanske ;) hahaha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0