Im in love in a Fairytale

tjena folket :)
dagen har sett ut så att först vare skola, nk och engelska.
sen for vi och såg teater på nordanå , 3 ornas prodjectarbete!
efter det gick jag och linda på stan en pytte stund.
åke buss och drog hem för att hämta lite saker. sedan hit och laga fiskpinnar åt min fru, ja linda är typ min fru. känns som vi är ett gammalt par. jag lagar mat och linda diskar. linda far ut och springer och jag gör lite sysslor. snart börjar vi säkert avsluta varandras meningar och massera varandras fötter, även om vi båda, VERKLIGEN hatar fötter !

Nu ikväll blire lite plugg, sen kanske emma lundgren kommer och så klart blire ballar av stål =D
I morgon blire skola (har sovmorgon till halv 12 , yees) och sedan blire till emma andersson. nämligen så att jag och linda ska vara hår modeller =D linda ska vara till emma a och jag till emma lu. dom ska göra uppsättningar i insperation prinsessan viktoria att hon snart ska gifta sig, tror jag blir super fint =D blir nog dra till emma direkt efter skolan så vi får se när jag bloggar.

ANNARS GRATTIS ANNA OCH ELIN TILL KÖRKORT =D=D=D=D Kingeling tjejer !
pusspuss


söta....... tjejer från 9ans skolavslutning (ta mig tillbaka till 9an)

Kommentarer
Postat av: Freaky

Jag följer gärna med dig till 9an !!

2009-05-18 @ 23:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0