I miss you . where are you?

Hejsan allihopa.
min dag har varit full av solsken och i kväll ska jag vara full på station....
om det nu vore så ?
nej min dag började med filosofi, annas bil in till stan, käka på dallas med madde och linda, hänga på waynes med resten av tjejerna, syslöjd, fara hem till mig och äta med linda, sakna byskebyn och nu plugg och sen grace.
inte direkt fira för helg ? hemma firades det inte överhuvudtaget, plugga känns ju bara surt (har tusen grejjer innan utomlands) och att jag inte är 18 och får gå ut med kompisarna var botten på min dag. någon som är 17 och vill supa mig redlös i helgen ? typ linda ? kryssa i svaret här Ja [   ] Ja, om du betalar [  ] Ja, om du fixar hit massa folk [  ]

en sak som är bra är i alla fall att jag köpt en shorta i dag på h&m. kanske kommer upp senare!
+ att i morgon ska vi grilla med massa tjejer (snälla sol kom)
+ att på fredag blire umeå och shoppa
+ att det är bara en vecka kvar
+ att jag har linda



än en gång, ta mig tillbaka till 9 an ? skills kills !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0