I cannot belive its true

johanna om Keep Breathing - Ingrid Michaelson:
hej: 3frågor!, snälla svaraen sista =)
1:vars ska du utomlands? och med vilka?
2:skadin syrra blonda håret?
3:när hadu du sex första gången? =)

1: till rhodos, en ö utanför grekland ! med mamma pappa lillasyster mormor morfar peo och karin =D det bästa av allt, vi far i morrn =D
2: Jaa hon gjorde blonda slingor i går, sen ska hon fortsätta till hon fåre blont, lång process och hon kommer nog få leva med lite orange hår ganska länge tills dess! men slut resultatet kommer nog bli toppen :)
3: 9 månader före du blev född! seriöst, vad tror du ?

I dag vare svenska och engelska !
redovisning som gick skit men men.
Sedan stan och köpa en mysdress som jag ska ha på planet och en bh, allt fick jag av min mamma :)
jag vart även ganska gla i går när jag komme hem och hon köpt en neccesär från body shop till mig, med en pincet, svampar, tuggumi,  dush kit och 80 euro i =D Tack för det !
 

Nu ska jag packa =D PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0