Happy B day to you my love

Godmorgon.. nästan !
Vaknade 1 i dag. hur mycket ska jag måsta sova i gen för denna vecka ?
Jag är så grymt sliten.. sliten krigare!
fast lite mer har jag ju varit vaken. för kl halv 10 kom mamma in i mitt rum med paket. tänkte direkt fyller jag år =D=D men sen kom jag på att vi skulle ju in och gratta lillasyster som nämligen fyller 15 i dag ! grattis =D.
Hon fick en mp3 och ett par hörlurar av mig och en jätte snygg röd jacka från hansens av mamma och pappa !
Sen vart det god frukost med jordgubbar (SOMMAR) och vinebröd.
nu klockan 4 blire kalas här med mat och slabang ;) haha nån tårt grej teresa står och gör nu i köket.

Gårdagen var i alla fall kul , fick en nyans mörkare hår, linda fick det med och luggen klippt ! Sen spelade vi gh och lite så. sen körde jag hem :) Så fick jag motorstopp 1 meter före våran uppfart, haha pappa som trodde jag klarat mig utan.



Du tar inte kär och jag tar inte lek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0