Follow me and lets go

Hejsan ;D
i dag har jag varit och cyklat med sis på min nya skrot cykel, den är king :)
Sen har vi ätit mat och jag har sett förra veckans robinsson, svin bra ! gaah go tjejerna och jarmo =D
LUCAS är dock typ dåligt ofräsh ? shit..
AJa nu ska jag äta fika sen ska jag och linda brumma i väg till ursviken, hämta upp anna och sedan dra till bergsbyn och äta stor mjukglass , legenden som jag aldrig smakat. sen blire kanske robinsson eller nått liknande :)

Dock ser planeran att fara till idol i morgon kraschade ? :( sög ju... vi får se hur det blir !
Aja ha en kul kväll Kram

(L)

Kommentarer
Postat av: Madde(eller som ni känner mig- Klen ;) )

Hoppas de gick bra för er dedär med idol :D hoppas riktigt mycket att vi får se det sen på TV/internet!

2009-05-03 @ 18:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0