dont expect anything

heeej bloggen =D
sol i dag och jag gillare !
var pedagogisk och svenska i dag. jag madde linda och rosanna gick även till myrorna men hittade ingen guldgruva sen köpte vi mjukglass på coop och sedan tillbaka till skolan där anna och emilia välkommnade oss till deras palats ;)
efter skolan vart det stan och köpa en tshirt som jag ska riva i lite och ett par strumpbyxor ! sen träffa upp emma som följde mig hem och nu ska vi snart och simma =D get in shape för stranden 09 !

ANNARS HAR TERESA köpt min moppe :D:D yeeeeees ! pengar till mig =D=D=D=D plus på det
och att det snart e helg =D'

bara nationella engelska först.
nationella engelska måndag med och tisdag matte ? önska mig lycka till.
Nu packa,puss !



jacka systers från halens
jeans cheap monday
skor converse
halsduk gina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0