Your smile is beautifull

Har fått världens bästa erbjudande ,
I går när jag låg blöt och kall och trött i min säng och höll just på somna fick jag världens bästa sms av fröken andersson=D
Nämligen om jag vill följa till hemavan på påsk ? tror ni jag vill det, svar JAAAA ! =D=D=D=D
en stor gräddstuga med bubbelpool och bastu, åka bräda, träffa gammalt och nytt folk och vara med världens bästa brudar =D=D .
frågan är nu bara hur jag ska ha råd men det orndar sig allitd !

Annars ska jag till linda i kväll. se lite tv och plugga ! (:
en annan rolig grej är när vi far utomlands (den 27 maj) ska morfars följa och peo och karin (: sen ska även emelie från min klass dit (= Kul kuL !
Annars längtar jag till helg, kommer vara super kul på lördag (:

Solen skiner över mig =D Tack och hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0