What do you want with me ? tell me.

   
+
   
-


Min dag i bilder.
Först vaknade jag att min väckar klocks låt spelats hela typ (robert patterson-let me sign) och att solen lyste in genom mitt fönster och då var klockan 8 =D nåde skönt.
tog teresas cykel och cyklade till buss station i världens finaste väder och musiken dånade i öronen, hur skönt som hälst :) Där efter vart det matte + geografi och det var inte lika skönt. eller jo när jag somnade på geon var det pretty nice.
efter det bussen in till stan. köpte det där uppe, världens snyggaste tshirt från bik bok som är sönder i ryggen 250 kr. halsband från H&m 100 kr och leggings som är randiga med genomskinligt grejjs haha 179 kr. party outfitt i sinne =D.
Sen blev det sy slöjd där jag och anna låg i... eller? blev bara less på våran maskin, skit !.
Sen vart det bussen hem med Johan och gick med han hem, äta mat och nu ska jag snart till lohan. lägga mig i hennes säng och fan inte gå upp haha (A) nämen blir massa serier och kanske beställa nått ;) ni får veta sen.

Just ja, sista bilden är ju ett minus på. eftersom denna dag fick jag inte se linda klättra klättervägg på balder :( Ni som går balder vet ju även att man inte får klättra med skor, linda visste detta med men ville va gangster. vad får hon för det ? jo utskällning av vaktmästarn och lite skratt från mig.
Annars drog linda mig i håret i dag så jag har ont i hårbotten. älskar dig med <3 !

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0