Come to me, come come come.

Tjena fokes, dudes eller brudar !
onsdag, lång dag till 4 , ja jag har överlevt men knappt.
förmiddagen var inte lätt men men :)
kom som på att från och med nu har jag bara tre lektioner kvar för denna vecka. I morgon ska jag och klippa mig på förmiddagen (:() jaa är fan nervig för ska be henne klippa allt ris så hon kommer typ ta 3 deci jag lovar... till saken , så då har jag bara svenska i morrn. sen fredag har vi ingen filosofi vilket innebär sovmorgon =D och bara Nk och engelska. råå skönt. sen far ju även mina päron bort i morrn så linda ska komma och bo med mig (: !
Linda som fick skäll i dag ;) haha linda visst vet du att man inte får klättra på klätterväggen med skor på balder ;) hehe.
Annars har jag haft filosofi, matte geo och syslöjd i dag.
han även ner på stan och köpte dushcream. hittade massa fina underkläder på h&m med så blir nog shopping där snart ! annars chilla jag linda och anna på balder.

Nu i kväll blir det färga lindas hår och sen prommis med fröken selin. och sen se grace :) :) !
Här får ni i alla fall en jätte skön låt. enjoy !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0