I find you

tjena alla dudes =D
Kan säga att har för första gången i dag varit ute, vi tjejer har legat i sängen, ätit mat, och legat i soffan och nu just varit ute och köpt mer chips (A) HAHa . varför gå ut annars ?
Annars har jag varit duktig, städat lite och gjort hotell lunch till alla översovare (:

Annars var gårdagen rolig, cim lucas mappe och tim kom ju från vännes :) sen vare jag linda och emma !
massa chips och dipp gick i alla fall åt :)
Här kommere lite pics men vart bara nåra få enstaka !



Mig. Linda och emma, linda som dampade, cim, lucas och matte! (:

Nu ska jag gå och se hockey med emma och linda.
göra mat, mysas och sen sova med linda i stor säng (: MYYYS !
ha en trevlig lördag alla ! Pusssnyggon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0