Boring.

Lovar du att vara ärlig? Yes sir.

Du heter: Amanda
Smeknamn: Amzor

Låt som när du är ledsen sörjer till? Elisa dancing

Beroende av: Shoppa, vänner och musik!

Vem behöver du mest just nu: linda som diskar åt me (:

Vad tror folk om dig? ask them

Stämmer det? vem vet !

Vad får du oftast komplimanger för? kläder osv !

Vad säger du för att imponera på någon? haha ingen aning. myttar i hop att jag äger halva usa?

Hur imponerar man på dig? om man äger halva usa

Brukar du skratta för dig själv? haha jaa :S

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Gick runt till grannarna nyss och det var inte så taggade haha, men orkar inte bry mig om dem just nu, jodå det borde vara folk i rörelse i min lilla 4 a haha"

Var bor du? Big Byske life

Trivs du där: haha nja, ta mig gärna till götet stockholm osv.!

Äger du några converse: Yees ett par svarta som följer mig överallt typ.

Sprit, cider, vin eller öl: smultronvin eller sprit

Brukar du bli för full: haha nääe brukar gå finemang

Vad har du för mobil operatör: halebop

Är du allergisk i mot något: Nötter och katter!

Har du haft sex idag: Inte det

Nästa mål i ditt liv: tjäna massa pengar i sommar och fara på minst tre festivaler

Hur svarar du i mobilen: hallå eller hej det är amanda

Vem ringde du senast? Anna nordahl

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Gaaaah tagga ! Byske samhälle är king, byske byn och ankdammen yäääe ;)
Antal timmar sömn inatt: sov för första gången på länge riktigt bra, typ från 11 till 10.

Sov du ensam:  nope!

Brukar du komma i tid: jaa har alltid klockan 5 min tidigare faktiskt (A)

När mår du bra: när det är helg
När blev du fotad senast: hm , förra helgen kanske !
Hur känner du dig nu: lugn och gla :D

Vanligaste färg på dina kläder: svart

Vad tycker du om fötter: rå äckliga, hälst anderssons ;) haha puss gumman.

Vad saknar du: Sommar sommar sommar och pengar.

Hade du en bra kväll igår: Jo den var bra (:

Favorit dryck på morgonen: juice

Rakar du benen: jajamen !

När brukar du oftast gå och lägga dig: 22 och framåt.
Är du blyg? I bland , beror på!

Sysslar du med någon idrott: Nääe, men kör gym och simmning.

Vill du hellre ha mail än brev: spelar ingen roll!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:  Nja

Har du spytt offentligt: Jajamen

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Haha alla vet nog exact vad man skulle prova på.
Är du nöjd med ditt liv:
ingen kommentar haha
Är du bortskämd: många säger det men själv tycker jag inte det

Vad gör du i morgon: destanation unknow ;D

Vad är det värsta du vet? dom som ljuger och sviker.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?oj lätt 400 varje vecka :S guud endå.
Vad längtar du till? utomlands, sommar och coldplay !

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har världens bästa vänner!

Vad använder du för shampoo? Olika!

Vad är det finaste du fått? Oj vad svårt. vet inte !

En speciell dag du minns: senaste var väl dagarna i hemavan som jag tänker på hela tiden typ :) haha ta mig tillbax.

Hur gammal är du: 17,5 typ.. vill bli arton...

Tycker du om någon just nu: många

Om fem månader:  är jag förhoppnigsvis rik har sett coldplay och varit utomlands kanske ? trean har man väl typ också börjat.

Du samlar på: kvitton haha ;D

Gröna eller röda äppeln: gröna eller fudji äpplen

Vem ringer du när du är arg/ledsen: linda!

Gillar du golf: ja typ, pappa är ju kingen så brukar spela i bland med han :)

Vilken tid gick du upp idag: 11.00

Har du sovit i din egna säng inatt: Neeej

Har du strumpor på dig nu: jajamen , pappas svarta ;D

Är det okej att gråta: om man är ledsen är det ju ett bra altenativ

När grät du senast: igår haha på matten, jag gäspa och där kom en tår. linda sa att jag såg ut som lauren på the hills reklamen....

Vad skulle du göra om du vann en miljon: shoppa, utomlands osv :)

Bär du glasögon eller linser: inget av de

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Neej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: oftst 12 typ

Har du piercing: öron

Vill du gifta dig: ja verkligen !

Vill du ha barn: ja någon dag (:

Solar du ofta: nej är blek som en...
Är du bra på att laga mat: hyffsad :)

Är du flygrädd: jagud ja även om jag flygit över 10 gr.

Hur vig är du: Haha inte så vig. även om jag borde fått bra gener för mamma kan ju nämligen split och skit.
Är du musikalisk? kan inte spela nått instrument :S

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten eller pepsimax
Vilken är din favoritglass: mjukglass (:
Tror du på ett liv efter döden: hoppas på det!
Tycker du om sushi: neeej !

Vad äter du helst när du ser på film: chips och dipp (:

Bor dina föräldrar tillsammans: yees det gör dom.

Har du tandläkarskräck: nja typ inte. bara bedövnings sprutan ush.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvälls

Vilken ögonfärg har du: grön blå typ.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja

Biter du på naglarna: neej inte det!

Röker du: nej

Hur ofta tränar/motionerar du: haha kanske två gr veckan

Senaste låt du hörde: Erik hassle-hurfull


Kommentarer
Postat av: ANNA

MEN amme då ! heter jag verkligen anna nordahl på din mobil ?! vilket svin ! du heter iaf bigbyskelife amme (byskebynn)på min mobil!



SÅDETSÅ ! hahahh

2009-03-27 @ 19:08:48
Postat av: Anonym

frågan är egentligen vad det är för fel på mina fötter? :/ ...

2009-03-27 @ 23:45:33
URL: http://emala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0