a sunshine story in a pouring rain

jag och linda tränar verkligen upp för beachen 09. känns som enda ansträgningen i dag var när man ska gå och fylla på chips skålen eller när man till slut måste svara i telefonen efter att den ringt ett antal timmar för att ingen orkat svara.

Jag har lagat mat, linda har diskat och vi känner oss som ett gammalt gammalt par (kanske dags att ta på oss helkroppspyamaser och gå och läsa tidningen för tredje gången och sova?)
Annars så har jag laddat upp med bra musik, vi har sett film och nu ser vi lets dance.

Jag tog ett kort på linda när hon låg i soffan.
Ni kan även kalla henne RNB bruden !
eller varför inte
Babyface_91 (lunarstorm namnet 09)
eller fluugan91 (den ultimata msn:en)
eller något av hennes andra coola smeknamn?




Jag måste även be om ursäkt till min vän som just la in denna kommentar
ANNA om Boring.:
MEN amme då ! heter jag verkligen anna nordahl på din mobil ?! vilket svin ! du heter iaf bigbyskelife amme (byskebynn)på min mobil!
SÅDETSÅ ! hahahh

från den stunden har jag klurar på det coolaste namnet ..... det blev AN = anna nordahl. Hoppas du förlåter mig (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0