Im in love with this

hemma... vill gråta dö spy och inte plugga, tänka på att skolan närmar sig och att jag saknar så otroligt mycket människor!
Alltså detta har varit den mest bästa resan ever, helt sjukt underbart ! mina underbara flickor, allt festande, alla nya ansikten, backen, stugan, after skii, krogen jaaa allt har varit så förbannat kul. går inte förklara. därför kan ni ju tänka er hur deppig jag är att vara hemma.

I går vart det i alla fall fest. vi käkade, gjorde oss klara och sen kring 8 kom cim. då vart det förfest med singstar grace and anatomy och massa chips :) sen helt plötsligt var klockan halv 11 :O så då fick vi skjus upp till hotellet där vi drog in på krogen :) ös vare där men lite dålig musik! annars vare kul :) träffade killen som jobbade på afterskiin igen, viktor som sa att han skulle fixa efterfest men blev senare mappes place och sen hem till oss.
vaknade med att jag mådde bra, konstigt efter 4 dagars:O, så vi började städa. vad märker vi då ? joo någon har snört en sop genom vårat fönster, grate ! har stark tro att det är våra grannar mitt i mot som inte var så snälla flickor. gick in i troser i våran stuga, snodde skor, snodde vår sop, stod och skrek att vi var skellefteåfittor osv. och vad gjorde vi mot dom ? inte ett skit utan att förklara för dom hur äckliga dom var där i slutet. då vågade dom då inte va ute och säga så mycket kan jag säga. vart i alla fall 800 spän för rutan och som sagt jävligt najs. sen började vi bege oss, drog till tärna där emma kom på att hon glömt sin mobil haha. så då drog vi tillbaka hämtade mobilen och sen drog vi till sybylla och käkade. for och tankade och tvär träffade cim för att säga hejdå:) och sen drog vi  :(

Tänkte att nu ska jag lägga upp bilder(många många många)
världens underbaraste minnen :)

Dag ett:


-road mixen spelades på högsta volym!
 
- första och andra uppdraget ;)

- första kvällens förfest jag och anna :)

-Jocke jag och emma :)

- Viktor jag och emma :)

- Emma och anna .... och burre ;D haha

-Emma gumman <3

- Jonte !

-Simon och adam :)

-Frida var snygg :)!

- Och jag stekte med brillorna på!

Dag två:


- Anna kännde sig super pigg och längtade ut i backen ;)

- Coola brudar som rockade fett i backen =D

- I väntan på hamburgare =D

- Frida när hon inte fick smaka på hamburgare :(

- Frida sen när hon fick slutet på min hamburgare =D

-Sedan drog vi på afterskiin där vi började dricka "lite" öl ;D

- Sen träffade vi dessa Go'a umeå bor som bjöd på bira ;D

- vart nog tre såna där högar av kannor ;D

- HAHA alltså dessa killar är king !

- utanför :)

-Sen vart det live framträdande med massa sjung och dans :)

- tror ni det var varmt i ski dress ? !!

-OTROLIGT KUL !

- kingen david henriksson med sin son som också sjöng en låt. super söt :)

- sen åkte vi hem på brädan, festade och detta är kvällens enda party pic på min kamera iaf!

Dag tre:


- Anna lika pigg som vanligt :) chillade och drog till ica och handlade.

- drog vi upp på after skiin och träffade grabbarna =D fullt ös!

- HAHA snyggt peter och anna !

- Sen åkte vi på uggsen och rumpan ner för backen. HAHA blö tror ni ?

- Jag och frida kingade och kom ner.... sist =D

- Klara för fest =D=D

- festen drog i gång =D

- Gulle gull anna och petter =D

- Anna var på topp =D!
'
- peter jag och frida ute på stockis krogen =D

-Viktor och burre stekte också på krogen =D tummen upp !

- En pigg kim där kring 7 tiden =D haha

Dag fyra:


- Emma chillar i backen i det underbara vädret!

-and frida (:

- and me (: Btw at the top !

- Sista kvällen festades med kareoke och anna hade super inlevelse =D

- frida too right? ;D btw, frida den klanten hälde i vatten i sin sprit . haha god utblandning BÖG!

- Emma och anna med någon random på krogen =D

Veckans citat:
- Payback is a bitch
- Peace love and understanding
- Om det kommer en kuk nu blire aoootch
- Ett två tre BÖG!
- jakten på den försvunna diamanten
- jag vill ha marcus i mina drömmar
- Birra birra birra besh besh besh ;D
Och andra mer otroligt roliga humor grejjer som ingen annan förstår ;)

Gahh. ta mig tillbaka <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag börjar nästan allvarligt gråta :( muhuu .. Bring us back !

2009-03-05 @ 22:46:17
Postat av: EmmaaL

Fy fansen altså!! jag vill tilllbaka!! sitaten är ju klockrena!!!!!

2009-03-06 @ 15:11:28
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/
Postat av: Go'a umeboon andreas!!

Fyfan va nice det var på båda afterskina (heter det så? :P) aja sprolla... sjukt kul iaf och riktigt trevligt att träffa några vettiga personer ^^

2009-03-06 @ 15:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0