This is the first real smile in a long time

Hej allihopa.
sorry för sent inlägg, men mamma låste in mig på mitt rum med bara min geo bok och lite godis. haha elelr ?
Nämen har pluggat och plugga och.... ätit godis :)

I går då började med stan. köpte dessa

första armbandet från bikbok som jag han haffa för 99 kr och jag älskar det. Andra är från ur och pen för 25 kr, hur värt är inte det ? sista är ett genomskinligt linne som man typ kan ha en tub top under eller nå. allt blir ju som en enda party outfit :)
Efter stan blev det lena och anders som bjöd på kräftor, räkor osv som var jätte gott :D magen vart helt uppsväld och sen skjusade mormor mig till emmsaaan , och sen kommer den andra emsan :D drog och hämtade hennes bil, drog på hemmakväll, ica , bio och träffade marre91 och sen bio =D
BIOn var råå bra. råå bra film men man börjar ju typ hata killar efteråt, tsom peter sa, tur att ni träffade oss hyffsade killar i hemavan före då. och det säger jag också =D. haha det roligaste var ju typ när det kom till en spännande hoppa till scen och då skrek en tjej till allt hon hadde i bio. alla vi trodde det ju var frida som är världens rädd hare så vi höll ju på skratta i hjäl oss+ resten av bio salongen :D haha ! vart ju dock besviken när det inte var frida. men jag och emma fick in några bra kommentarer också som gjorde filmen lite oseriös ;D haha men skratta ska man !
Sen när vi står inne på tjejernas toa och väntar på frida hör man frida med ljus liten röst där innifrån "birra birra birra" HAHA och jag och emma höll på dö för det var ju typ 4 till personer som stog och vänta. åh guuud...

Nu ska jag fortsätta plugga :( sen dra till farmor och äta mat och träffa kusinerna :) !
ha en bra kväll =D Pussheeej

Kommentarer
Postat av: e

hahaha vi är ju bara kung !

2009-03-08 @ 19:37:04
URL: http://emala.devote.se
Postat av: l

As snyggt =)

2009-03-08 @ 20:04:15
URL: http://leawallin.blogg.se/
Postat av: EmmaaL

You deserve too smile hun!!

2009-03-08 @ 20:25:24
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/
Postat av: julia

vars kan man köpa tubtoppar ?:)

2009-03-09 @ 16:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0