he took my sole

heeeej =D
äcklig dag. seriöst var fan jobbigt att andas. så efter att jag hållt på spy npå mina kamrater i backen drog jag hem. och synd var ju det för det var ju så bra väder och allt. men några åk vart det i alla fall.
sen drog jag hem och sov medan dom andra fortsatte åka och sen for på afterskiin. nå killar va  häroch lämna nå skor medan jag sov. sen vaknade jag att det bankade som fan på dörren, jag vart ju livrädd så jag gick ine å öppna förän efter 5 min. där låg emmas leggings och mobilen haha :) så nu är bara annas mobil borta.

nu har vi städat och donat inför hemresan i morgon :S
cim förösker tagga oss till fest och vi får se :) blir nog hemma fest ett långt tag då och kanske dra ut sen. fattar ni hur jag kommer må ? dock taggad =D amen vi får se hur det blir.
nu väntar dushen, jag har aldrig kännt mig mer äcklig alltsååååå.
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0